Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zakup komputera używanego w iNetPC
Dla naszych klientów, zainteresowanych zakupem komputera używanego w naszym sklepie, przygotowaliśmy krótki opis procedury zakupowej na naszej platformie.
Wszystko zaczyna się od złożenia zamówienia w naszym sklepie…
To Ty decydujesz jaki komputer chcesz otrzymać, co od niego oczekujesz, a my Ci to dostarczamy. Dlatego wszystko zaczyna się od Ciebie.
Wybierasz produkt, który Cię interesuje, a następnie dodajesz go do koszyka i finalizujesz zakup.
Otrzymujemy Twoje zamówienie i niezwłocznie przystępujemy do jego realizacji, dlatego też wybieramy dla Ciebie najlepszy dostępny egzemplarz od naszego dostawcy.
W dalszej kolejności wykonujemy pełną dokumentacje komputera oraz przygotowujemy go do pracy.
Jeżeli wybrany przez Ciebie model nie będzie dostępny lub będzie dostępny w innym stanie niż ten opisany na aukcji, powiadomimy Cię o tym telefonicznie i zaproponujemy możliwe rozwiązania.
Przygotowanie komputera do pracy
Nasi specjaliści gruntownie sprawdzają otrzymany egzemplarz celem sprawdzenia jego wydajności, sprawności oraz stanu.
Komputer zostanie dokładnie wyczyszczony, zainstalujemy nowy system wraz z kompletem sterowników i niezbędnym oprogramowaniem do pracy, a także gruntownie sprawdzimy celem wyeliminowania wystąpienia usterek lub awarii.
Wysyłka zamówienia
Po zakończeniu procesu przygotowania komputera do pracy i pomyślnie zakończonych testach, komputer zostanie zabezpieczony na czas wysyłki w odpowiednią folię oraz wypełnienie, które ochroni Twój sprzęt na czas transportu.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są dopuszczalne defekty sprzętu poleasingowego?
Wiele firm posiadających w ofercie sprzęt używany/poleasingowy w różnym stanie. Często jest on dzielony na klasy i w zależności od jego stanu. W iNetPC dopuszczamy tylko klasę produktu A- oraz A+. To oznacza, że oferowany przez nas sprzęt musi być w pełni sprawny, nie może posiadać np. pęknięć ekranu lub rozlanego ekranu, wszystkie jego komponenty muszą być w pełni sprawne, a jedyne dopuszczalne defekty to zarysowania i drobne otarcia, wynikające z prawidłowej eksploatacji sprzętu np. lekkie otarcia w narożnikach lub drobne ryski na obudowie (często nawet nie widoczne na pierwszy rzut oka). Jest to więc sprzęt komputerowy w pełni sprawny, wolny od wad które mogłyby wyeliminować sprzęt z dalszego użytku lub znacząco utrudniać dalszego korzystanie z niego.
Czy komputery używane mają gwarancje?
Komputery używane zakupione od iNetPC posiadają gwarancje, która w razie wystąpienia awarii sprzętu np. braku reakcji na zasilanie, nadmierne przegrzewanie się, zawieszanie się lub wyłączanie sprzętu w nieoczekiwanych momentach (oraz innych sytuacjach określonych w dokumencie Ogólne Warunki Gwarancji na komputery używane) chroni Cię przed możliwością otrzymania niesprawnego komputera. Zwykle okres przez który gwarancja obowiązuje to 3 miesiące, chyba że na stronie produktu jest podane inaczej.
Co w sytuacji gdy zamówiony komputer nie jest dostępny?
Zwykle staramy się nie doprowadzać do sytuacji, w której klient nie otrzymuje komputera o specyfikacji podanej na stronie zamówionego produktu. Czasami jednak nasi dostawcy mają braki, których w najbliższym czasie nie są w stanie uzupełnić. Wówczas staramy się dobrać sprzęt o podobnej specyfikacji, oczywiście informując Cię o zmianach jakie mogą zajść w Twoim zamówieniu lub przedstawimy nową ofertę.
Możesz wtedy zaakceptować nowe warunki lub anulować swoje zamówienie, a my zwrócimy Twoje środki na wskazane przez Ciebie konto.
Jaki jest szacowany czas realizacji zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, abyś otrzymał zamówiony sprzęt możliwie najszybciej jak to jest możliwe. Zwykle czas realizacji zamówienia nie jest dłuższy niż 3-4 dni robocze od momentu wpłynięcia do nas Twojego zamówienia i zaksięgowania wpłaty.